onsdag 12 december 2012

Mitt Liv Som Hund... kaos.. (1)









Mitt förvirrade liv ijakt på min identitet.. eller rättare sagt vart i vilken värld eller tid jag hör hemma jag ser allt så klart.. och jag ser en massa samhällskikt inte bara arbetarklass eller medelklass eller svarta . Vita.. rika . Fattiga.. sjuka... friska... gammla … unga...

utan jag ser allt som om du tänker att du hackar upp en salami i massa skikt .. för samhället består av undre och övreskikt och storebror försöker hålla koll på allt men dom gör intrång på PUL person uppgift lagen.. dom tar ifrån oss våran intrigetet.. i denna tid inte i guds namn utan för männsklighetens bästa.. tror dom... och har man inget och dölja så tror jag att om man har tur dom inte finner något att sätta dig för bara för att du har en anann åsikt.. eller tillhör en minoritet..

Annledningen till att denna roman, dagbok, avtryck, eller kalla det vad du vill heter just Mitt Förvirrade Liv i Jakt på min identitet..
Mitt liv som hund...

som du redan i från början så har jag en förmånga att se detaljer och dra röda trådar ifrån ingenstanns och lyckas fåihop ett nystan om hur jag ser världen.. så att jag påstår att det är så eller råder någon att gå den stig jag gjort eller se upp till mig är det sista jag vill för jag vill bara få vara ifred... liksom budda sa... om du träffar budda... döda han.. jag tror att han var inne på tanken om att du ska inte tillbe någon eller något då är du fel ute.. jag tror att bibeln och alla religioner hänger ihop och att folk tolkar den på olika sätt beroende på individen och hur dom ser sin verklighet.. och vilken verklighet dom lever i .. oavsett om dom gått sin egen väg funnit sin plats eller irrar runt i skogen eller på motorvägen för vi behöver få tillbaka solidariet och moral och alla är vi olika systemet försöker att forma ett par samhälls klasser och sätta diagnoser för att dom lättare ska få grepp över helheten.. så systemet ska man tro på deras diagnoser.. Dödens Indrusti är en mycket viktig dokumentär att se.. den tar upp historien om psykiatrin och vart den härstammar och vart den är idag.. och det kan vem som helst som inte är självupptagen och lever avskärmad ifrån bruset som jag gjort många är kvar i förnekelse.. men jag ser allt så annorlunda.. detta är första gången jag skriver ner mina tankar.. har dock lämnat små avtryck samt fingeravtryck och det ena och det andra inte bakom mig för det finns alltid inom mig och jag får bära med mig resten av livet men istället för att se det som en börda och bagage eller nöja mig med att lära mig komma ur mina tankefällor och hur psykisk ohälsa faktiskt inte beror på personen isig utan vad, hur, när, med vilka.. arvet och miljön är mycket söndertjatat .. men det är för att det är så inenhelvetet mycket som ligger under den frasen... om du känner att du inte orkar längre och du vill att jag ska hjälpa dig.. så kan jag tyvärr inte det.. jag har tar avstånd ifrån det för mina råd är inget du vilj följa jag ger inga bra råd.. för jag är i era mått en mycket misslyckad människa... men jag är något som saknas här isamhället en individ som vägrar att bli placerad i ett fack som har lärt sig igenom utsätta mig för det mest sjuka saker och alltid haft ett öppet sinne... för jag som jag skrev tidigare försöker se och förstå mig på människor och medans ni alla levt i eran verklighet som ni format själva eller som ni ärv och haft med er ifrån era rötter.. om ni har några.. för dom har pånågot sätt lyckas att beröva oss vårat arv.. och vårat ursprung.. vi har eller jag tror många av oss kan känna igen sig iatt vi inte har något släkträd.. och att det är roten till att många blir extremister.. eller blir helt galna av att iakta och leva i en värld som inte alls längre fungerar systemet har inte bara förlorat sin funktion och blivit föråldrat.. det har även ifrån beröva våran frihet.. ”obs.. alla refreser till storebor är på gott och ont liksom allt.. och i dom flesta fall är det riktat till det vi själva skapat våra egna bojjor vårat eget helvete.. vi har nämligen lyckas med det otroliga.. det som låter så snöigt kommer snart klarna.. systemet har blivet ett levande väsen.. en icke fysisk, eller varelse ifrom av att den saknar kropp och går att diskutera med eller påverka.. tappar tråden hela tiden och det är lite det som är min svaghet och min starka sidan jag kan inte hålla så många saker i huvudet.. men kortfattat... skapelse prossecen är i början tänkt att göra gott. Och alla ska vara lika mycket värda oavsett hudfärg, religion, härkomst, alla ska vara lika mycket värda i guds ögon.. men jag tolkar bibeln som en vägledning att finna sinnesfrid och på något sätt uppnå det ouppnårliga nirvana.. bli ett medhelten.. sluta existera som en fysisk person och lyckas uppnå ett sätt att via meditation lämna sitt fysiska skal och bli ett med helvetet... nejdå.. ville bara se till om ni fortfarande var med eller om ni blivit yrr i huvudet av föt mycket osammanhängande har nämligen ett stort output.. men mycket problem med mitt input.. och har en förmåga att få folk att bli galna för jag bara matar ut det jag lyckas fått in i hjärnan foch lyckas behålla.. den informationen har jag mycket lätt att få fram.. men som ni i slutet av berätellsen hur en person med mitt arv.. eller mina diagnoser,.. eller hur min samhällsgrupp.. fungerar och att vi faktiskt inte alla är källarepundare eller dödar folk för att få en rökbit.. vi är faktiskt människor och vi ser allt såklart och lider såfruktansvärt och enda som vi kan identifiera oss med är andra som rammlat igenom systemets skyddsnät.. och i många gånger är det faktiskt så tragiskt att nätet rycks bort eftersom vi inte är människor vi är en varning på att systemet måste börja frågasätta sig själv och det är ett steg som den inte klarar av därför har den ialla tider leds av två olika sidor... om man ser det som så.... nej nu måste jag ta en pause.. men följ gärna mig och min berättelse.. och kanske finner ni mig galen eller kanske en profet .. narkoman... idelias... cyniker... miljövänn..... eller vad du än ser så har jag iaf lyckas att få en tanke att födas i ditt trångsynta huvud.. jag tänker förmycket inget jag kan hjälpa.. önskar jag kunde stänga av,, men.. det är totalt omöjligt.. tänk inte så mycket säger alla och att jag är galen sjuk men jag säger ju mer dom trycker ner oss mer kraft får jag att stanna och göra allt som krävs i min makt att personligen.. förändra det jag kan.. för kom ihåg.. försök att istället för se helheten och den världsbild du har focusera på lokalt inte bara där du bor utan även i ditt umgänge.. vi måste börja bry oss om varandra igen.. vi måste tatillbaka det som stulits ifrån oss .. alla försöker få tillbaka det dom medvetet förvägrar oss.. nämligen att tänka som indvider och säga.. eller göra.. eller frågasätta systemet.. som vi själva är en stor del av och har varit med att skapa.. på det ena och det andra sättet.. men när våran skapelse nu har blivit galen.. har vi inte då som en skyldighet att inte tiga.. och iakta för den som tiger han samtycker.. hur ska vi då lära vårat barn var som är rätt och fel om vi bara skriver ner en massa punkter vad man gör och inte får göra.. och om man gör så får det dom kosekvenserna..

vi måste tatillbak hjärtat och förmågan att försöka trots det strider imot allt vitror på... se en människa i varje granne, bekant.. eller arbetskamrat.. eller tom dom vi möter på gatan.. för det är våra bröder och systrar.. våra vänner våran frälsning som vi inte ännu vågar ta kontakt med pga.. räddsla för att systemet ska göra eller om vi verkligen bor brevid en revoultionär till norrlänning som är beredd att köra golvmoppen igenom njuren din eller faktiskt en riktig människa som har fel och brister och faktiskt formats av systemet och i många fall blivit ett ”misstag” men som faktiskt känner och tycker och faktiskt också kan bli sårad.. som verklighen behöver hjälpen jag försöker ge.. för att hemska saker sker hela tiden enda sättet att få det hela att ta vändning är att försöka få någon om bara en enda person läser igenom detta. Jag begär inte att någon ska behöva läsa det men om ni fick allt berättat för er skulle vi kunna följa med i ett rollspel som jag valt att göra på ett forum.. meningen är att vi inte bara är en individ utan vi alla isamhället är en levande organism,,
som igenom att sätta alla fack ettiketer, och fördomar, och öppnar vårat sinne.. så ska jag berätta min sång som inte lyckas träffa en ton rätt och som inte enns uppfattas mer än som en människa med problem och bagage som sakta dras ner och systemet tillverkar den sjukaste av dom alla... men saken är den att jag har i hela mitt liv kartlaggt hur människor fungerar jag är i skrivande stund 30 år men jag har ingen tidsuppfattning.. jag har levt så många liv så många verkligheter och samhällskikt jag har satt mig in i hur varje individ fungerat och gått in i rollen mer eller mindre helt och hållet.. och det jag försöker säga med allt det är att jag sökt hela livet efter möjligheten att ge tillbaka det jag är skyldig inte er som jobbat. Inte systemet. Inte mig själv.. men mina syskons barns barn barn.. mina bröder och systrar.. vi och dom... ska inte finnas det ska vara vi allihopa... på när jag pratar om min bror så är det en man , syster en kvinna.... om jag nämner ”HEN” så är det  den grupp som faktiskt inte passar in i rollen som kvinna eller man.. eller som forfarande är så osäker och förnekas utforska sig själv och bestämma sig att dom kanske inte alls måste passa in att dom kanske faktiskt ska få möjligheten att vara precis som dom är utan att behöva förklara sig eller behöva avlägga en lång lång förklaring och ursäkt till varför dom just föddes.. eftersom dom bara är till problem.. som du märker så pratar jag inte om HEN längre utan jag pratar om alla där ute mina systrar mina bröder mina kusiner och mina rötter som jag skapat själv iform av intryck  ifrån min kaotiska uppväxt i skapelsen som jag varit tvungen att delta och vara med och skapa det som sakna bryter ner och krossar mig.. jag skriver ner detta nu för jag måste lämna efter mig lite av det jag lärt mig.. för nästa generation ska försöka att behandla mina likar med kanske inte den respekt dom förtjänar.. kom ihåg älska mig som mest när jag behöver det som minst.. förvägra och necka ett barn kärlek och bekräftelse eller styra över det.. curlig föräldrar skapas av omtanke men som inte ser hela bilden utan bara tänker smått men inte globalt.. för visst är vi en del av världen.. har vi inte rätt att begäara en ändring... har vi inte lagen på  vår sida... jo grundlagen …. men för att finna feket ska och måste vi enligt min vision .. alla ser vi olika beroende på vem vi är och det är ju det som jag försöker säga.. inget är rätt fel sluta tjafsa om vilken tolkning som är rätt följ eran tolkning erat hjärta omfamna era nära och kära.. ryck till och slit bort smärtan piskan som slår sönder inte bara era kroppar fysisk. Psykiskt.. men förvägrar även era framtida barn.. frihet.. egypten visst var det skönt dom slutade piska slavarna.. visst var det bra att dom svarta, bruna, gula. Fick vara med.. men det var ju jääävligt synd att några som såg sig vara bättre.. än andra fick makten att efter och med lite hjälp ”hjärntvätt” oss alla att tappa sig själva och vilja vara med och inte vara annorlunda som sålde våra seder värderingar våran kultur och gick med på att sakna bli lika hjärntvättade som KKK. Eller Polisen, Advokaterna, oavsett vart och vilket fack du sitter i behöver det inte betyda att du inte kan kliva upp ur piller dosseten och faktiskt vara och slita dig loss ifrån den cancer böld som ”STOREBROR” eller våran ”FADER” skaparen är vi men vi kan när vi vill välja att följa den vita kaninen och ta ett beslut som påverkar resten av vårat liv.. vilken tablett vilken sida vi vill leva på vad vi tror är rätt och fel... MATRIX är en religion...... TRUEMAN SHOW är känslan av STOREBROR som rotar i våra sopor. Våra huvuden.. och bombaderar oss med propagandan... STOREBROR är varken ond eller god för omförmogan att ha känslor och kunna fråga sätta sig själv förstår den sjuka skapelse att fråga sätta sig själv utan bara allt runt om som int stämmer in i des programmerade grännsnitt och ramar.. alla plockas sönder och programmeras för passa systemet.. som har spårat ut.. vad gör man ska man döda storebror.. det går ju inte eftersom den saknar en fysisk kropp.. och lära storebror går inte heller för den frågasätter ju inte något och har inga känslor men.... vi allihopa är en del av det spektakel som jag hatar och som gör allt i sin makt att placera mig i databaser och fack men som aldrig kommer lyckas för jag kommer aldrig ge mig.. då tar jag hellre livet av mig och då har jag iaf lämnat en inpact på några stycken.. ni kan tolka detta hur fan ni vill jag sjunger ut precis det som kommer i tanken jag har skrivit allt detta direkt ur huvudet utan att behöva tänka efter.. och jag säger er en sak.. tänk er detta hela tiden som pågår i huvudet fast mycket värre och ni är oförmögna att få tysta brusset för det är inget som verkar vettigt och när ni medicinerar er med den enda medecin som verkligen fungerar så ska ni låsas in och riskera bådde sitta kåken, psyket, sova med fiskarna.. bara för storebror inte kan och ännu lärt sig det 11budordet... sköt dig själv skit inte i andra.. men se om dina när och kära och visa din fiende. Att yxan är inte begraven men undanstoppad.. för min fiendes fiende är min vän och ofta säger man att man är hårdast mot sig själv.. men fpcusera inte så mycket på dig själv focusera istället på hur skulle jesus göra... allså barnet som inte änni blivit programmerat... en gång i tiden var vi alla jesus.. nu är dom flesta inget annat än en kopia av en mall som våran egen skapelse skapat och extremister fortsätter att stifta lagar.. och allt detta är hopplöst för en person att lösa det finns gott och ont i allt men misstro systemet … eller tro på systemet.. tänkt dig allt detta och du måste tänka och kunna aggera efter alla variablar hela tiden för kunna existera ett medhelheten.. Tack till Dig Gombaz för att du försöker förändra morgondagen för din son , igenom att påverka dom som tror sig bestämma.. jag har lärt mig mycket av dig....

Jag måste även tacka så många många fler men jag anser att man inte är skyldig någon bara för man är tacksam.. stället för betala för den hjälp som faktiskt inte ska kosta något så ger du den till den person du möter som behöver lite hjälp eller vägledning.. eller kanske bara behöver en cigarett,,
på så sätt kan vi få tillbaka det som stals ifrån oss.. nu orkar jag inte skriva mer och detta kommer inte kunnas renskrivas av mig.. det får en spökskrivare göra.. och inget är copyright skyddad men nämn min alias bara för att alla trådarna ka leda tillbaka och vi tillsamans kan nysta vidare och faktiskt spinna våra egna nät och skydda inte bara oss själva men dom runt om oss.. för skapelsen har blvit helt sjuk nu och det blir värre än det någonsin varit.. jag lider så mycket av alla som lider all smärta jag lider med er och kan varken visa eller hjälpa jag kan bara erbjuda er en liten stund av peace.. ibland sitter vi i cirkel ibland står vi ikö... kanske skakar vi bara hand.. men allt handlar om att vi har en jävla gemenskap i vårat utanförskap.. och att vi försöker med alla medel rädda det som får att rädda.. för vi går under.. och det är alla er som ser oss inget annat än något som borde avlivas.. eller som är sjukt och fel.. för varken svart ,,, vitt eller brunt, gult utan allt är som en prisma alla färger och tid och rum samexisterar samtidigt.. och det är för alla vi är så olika och det är ju det som  borde vara våran styrka och inte pekas ut som något negativt och fel...

Inga kommentarer: