måndag 20 augusti 2012

vare sig du surfar eller ligger och kämpar imot dras ner i djupet..



Det har hänt något underligt sedan jag fick hjälp av dom 2 underbara

personerna jag träffade i en tid och plats som inte kan på något sätt eller omständigheter avslösas.


Likt smurfar eller skogsfolk. till helt synes lika verkliga som den verklighet du än befinner dig i. vare sig du surfar eller ligger och kämpar imot dras ner i djupet..




Att jag inte längre är ensam vet jag..

och då är det inte ifrågan om en som förvirrat mig utan helt klart oslagbart och outforskad mark..




Min första dag i början på en färd till en önskan att en dag ingå i ett kollektiv.. i en timmrad kojja..




IIIIIS ANNYY BODY OUT THERE!!!!!




och utan den lilla mörka kvinnliga skuggan ,hon tog orden i sin mun men valde att inte utala dom verbalt inte mer än en dansande skugga med ryggen imot mig men absolut inte vänd imot mig vände hon mitt tvivel och hungrande efter förklaring tills....timmar eller år som det kändes pratade hon och vände sig mot mig och brevid mig satt en liten snusmunk och "Visst e det bra fräckt" utrbrister han som om det var inget märkvärdigt att vi skulle diskutera med varandra i form av telepati..




bara vara mer än i en liten timmrad näver kojja. så delade hon med sig av sig själv och allt runt henne och han tände den och flinar..




och det stog klart jag är mest tacksam till ett regnbågsbarn som jag bara kan förklara som en konstant god energi. energi är svår att kartlägga.. Ty hon som visade vägen ifrån kalkbrott och ibland utbrott isamankopplat med inbrott trots vi alla är inlåsta har vi ett gemensam strävan. att få vara mer än ett bruksdjur som fruktas och gömmas undan för inte störa illusionen. har förmågan att taimot och styra energi och skapa energi. och tillsamans när vi samlas så är vi min ständiga tanke.. att hon och ett par till så kan vi styra den säkra undergången och havet som slukar oss alla ner till den förbestämda gravplats inget annat än ett bollhav och största risken är att trampa snett och halka på en legobit..




En lejon själ i en regnbågs älva som tagits för given och har mycket smärta men det största hjärta och svårt att se bort ifrån hennes healande kraft.




kommunikation på avstånd med en person man inte träffat mer än ett par ögonblick av omgivet kaos och knas.. på avstånd längre än några armar eller Mil. är hur det känns.. och 2st dagliga kommunikations tankekedjor eller överföringar iform av energi och känslor som bärande våg.. svårt att utskilja något, men 3 individer varav den tredje med guld tand som lånade mig en tomlåda...

"

I Take a box...

You have a box..

u put the box down..

u put somethings in the box...

what do u got..

"




detta är mest ett sätt för mig att få utrycka mitt "EGO" som jag väljer dela med mig av.. kanske finns det fler färger där ute.. men jag skiftar.. men .... ja cigg tajm..




framkom inte alls vad jag tänkt när jag började skriva.. svårt att förutse och veta vart det ska leda när man inte vet mycket mer än vem man själv är..




men vem.. ser individen nu för tiden...

folkbokföringen är bara självutnämda ledares hunder som räknar in flocken och förhindrar att kommunikation och utbyte av det som arvet gett men miljön försökt skrapa bort som något sjukt.. för individuellt är allt till synes.. men... allt är långt ifrån vad den kalla maskinen som vi så fruktar och som tar våra själar och mänsklighet finns finns inte plats ibland massa kugghjul.




Linn** Tack! för du presenterade mig för smurfarna.. en bilresa och du och jag lärde känna varandra över en flaska grodyngel och massa mygg..




Regnbågsbarn är personer som är född med en speciell gåva.. en talang.. jag ser din tydligt och starkt .. kanske är ljuset i tunneln vägen ur eländet och inte ett tåg med heljusen som enda sällskap och TUUUT TUUUT:.. SMAAAAACK:. SPLAAATSH...




nej nog svammlat för denna stund ska gå igenom och se om ovanstående kanske har en röd tråd och trassla upp den... eller fyller på med mer trassel hehe..




"Skåål".








Share this on Facebook






Inga kommentarer: