lördag 14 april 2012

ingen vinst på lotto

Jag har inte vunnit på lotto, jag har inget folk kan vara avundsjuk. Jag brukar säga att jag hatar människor men älskar individen. jag kan helt enkelt inte idenifiera mig med alla "svensson" som kan springa runt ibland allt folk exempelvis utanför lokala närbutiken och skrattar och ler och verkligen mår bra.. jag kan inte förstå varför någon förnekar och tar rätten
att en annan människa ska få lite avlastning ifrån hur jävla mörkt det är för dom som har problem med naturliga endorfiner.. störningar osv.. alla orsaker som gör att man inte lever i den där illusionen av lycka.. för om jag och mina kunde känna något som kommer inärhet med det som dom flesta tar förgivet skulle vi göra allt.. istället förlitar vi på oss själva och varandra... för en sak ska du jävlare i mig ha klart vi har igemenskap ivårat utanförskap.

/Michael

Inga kommentarer: